054-4770922

צור קשר:

ד"ר דביר פלג 
ד"ר לכלכלה וניהול,  מומחה איכות ואסטרטגיות ניהול בטיחות וניהול שעת חירום
 

מרכז הדרכה

ההצלחה האמיתית של הדרכת עובדים בכל נושא, היא לעורר עניין דרך החושים, החיוכים והקישור לחיי היום יום של העובד, באבטחת מידע, בבטיחות, באיכות, בניהול סביבה, ובכל התחומים.

מדוע כדאי ליצור עמנו קשר?
 
  • אצלנו ניתן לקבל מגוון רחב של שירותי יעוץ, הדרכה הרצאות ותמיכה המובילים לחיזוק מיומנויות אצל המנהלים והעובדים.  
  • אנו מציעים פתרונות הדרכה במגוון תחומים, בהתאם לצרכי הלקוח:- פיתוח אישי, פיתוח צוות, מתודות הפעלה מגוונות, חשיבה יצירתית הכרות עמוקה עם עולם הניהול והמעשה. 
  • אנו מקיימים השתלמויות וחניכה מקצועית. ההשתלמויות מתקיימות אצל הלקוח או בבתי מלון ומרכזי הדרכה חיצוניים על פי בחירה.  
  • אנו מעמידים לרשותכם מאגר ידע עשיר ותמיכה גם לאחר ההדרכה וההרצאות. 

הדרכות בטיחות על פי חוק
ציטוט מתוך החוק:  מחזיק במקום עבודה יקיים הדרכה בדבר מניעת סיכונים והגנה מפניהם (להלן - הדרכה), באמצעות בעל מקצוע מתאים ויוודא שכל עובד הבין את הסיכונים והוא בקיא דיו בנושאי ההדרכה, בהתאם לתפקידו ולסיכונים שלהם הוא חשוף; מחזיק במקום עבודה יחזור ויקיים הדרכה כאמור בהתאם לצורכי העובדים ולפחות אחת לשנה.   
הדרכה היא חובה חקוקה על המעביד וגם על העובד: :" חובת העובד להתייצב לכל הדרכה, שהזמינו אליה המחזיק במקום העבודה או מי מטעמו". 
אנחנו נבצע עבורך הדרכות בטיחות על פי חוק המותאמות לתחנת העבודה, התפקיד ואופי העבודה.


תקני ניהול - management systems
תקן ניהול הוא ארגז כלים לניהול. וכמו בעולם הטכני, לכל כלי יש יעוד ומטרה: מברג נועד לפתיחת וסגירת ברגים, פטיש להכות על עצמים, מסור לחיתוך ועוד
.


מה הוא תקן ניהול?
אחת ממטרות ארגון הסחר העולמי (WTO) היא ליצור תנאים לסחר הוגן. על מנת לעמוד במטרה זו נקבעו שלושה כלים:

 

 

 

גם לכלים ארגזי הכלים למנהלים (תקן ניהול) יש יעוד: iso 9001:2008 נועד ליצירת סביבה המאפשרת שיפור מתמיד וכן שמירה על דרישות הלקוח לאורך כל הדרך. iso 14001:2004 הוא ארגז כלים הנועד לנהל מערכת איכות בהיבטי סביבה וכו'.
עבודה על פי תקני ניהול מאפשרת לארגון לשפר תוצאות העיסקיות (כסף), תוצאות בטיחות, ארגון שיטות ועוד.

בכל מקרה התקן הוא לא ניירת ולא בירוקרטיה אלא שפה עולמית מתפתחת, שהשימוש בה מביא את הארגון לקחת חלק בעולם המסחר העולמי ולהוביל להצלחה


סדנאות ניהול 
מה הוא ניהול? איך מנהלים? האם אפשר להיוולד מנהל?
מיומנויות ניהול הם הבסיס לכל עבודה בארגון. לא משנה אם את מנהל צוות, או מנכ"ל לשני התפקידים תזדקק למיומנויות ניהול בהבדל אחד: כמנכ"ל סביר להניח שהניסיון הניהולי  שלך גדול יותר והכלים שרכשת בדרך יסיעו ל לקבל החלטות טובות. ומה לגבי מנהל צוות או מנהל אחזקה או מנהל שירות? האם יש לך כלים לנהל?
קרא עוד 
המשך קרא עוד
בסדנאות נכיר ונתנסה בכלי הניהול ובקבלת החלטות. סדנאות ניהול מיועדים לא רק למנהלים: כל אחד מאיתנו מנהל משהו: במפעל, בדרך למפעל ובבית. 
סדנאות הניהול היישומי ייקחו אתכם למסע ארגוני מרתק: החל מעולם הניהול ע"פ אדיג'אס, תורות ניהול איכות, ניהול רזה, אינטגרציה ניהולית בעיקר איך לדבר בשפת ההנהלה


משחקים בטיחות

" אחרי 30 שנים במקצוע ראיתי שאפשר גם לדבר בטיחות בדרך אחרת" (מנהל בית ספר בראש העין)
"השפה היחידה להבנת בטיחות היא חוויה ישירה. יש חוויות שפשוט לא ניתן להסביר במילים . חייבים לגעת בשביל לדעת"
פעילות ומשחקים מבוססים על עבודה בקבוצות קטנות, מאפשרות למידה קבוצתית במסגרת הקבוצה הקטנה וכן, למידה במסגרת הקבוצה הגדולה.
למידה בקבוצה מאפשרת גם את התאמת קצב הלמידה ומביאה לידי ביטוי את בסגנונות למידה שונים, האינטליגנציות שונות, בהעדפות וביכולות שונות של המשתתפים. 
עבודה חוויתית בקבוצה יאפשרו למשתתף למידה אישית ופרטנית בהתאם לקצב ועניין אישי ויצור גוון ויתר עניין ומוטיבציה בבטיחות.

מטרות "משחקים בטיחות" :
●  להעלות את רמת המוטיבציה בבטיחות 
●  לגוון את האמצעי העברת מסרי בטיחות.
●  לאפשר ל"וונטילציה" בקבוצות קטנות.
●  להעלות את רמת ההנאה מעיסוק בבטיחות בדרך לא שגרתית.
●  להכניס יתר גמישות בתהליך הלמידה.

"אין זה הולם להתבייש בשום משחק. אין משחקים ילדותיים. הדבר החשוב אינו עם מה משחק אדם, אלא כיצד הוא עושה זאת, ומה הוא חושב ומרגיש בעודו משחק. יכול אדם לשחק באופן חכם בבובה או לשחק באופן ילדותי ומטופש בשח-מט".  (יאנוש קורצ'ק)


הדרכות פנים ארגונים

ההדרכה  הפנים  ארגונית נמצאת בעיצומה של מהפכה תורת הניהול המודרני רואה בהדרכה הפנים ארגונית "דרך לשיפור כושר הניהול ויצירת ערך כלכלי לארגון.
מהפכת ההדרכה מתחילה בכם ובי: לא רק הקניית ידע אלא פרקטיקה ומעשים ששווים לארגון יותר ממה שהוא משלם. השאלה היא לא עלות ההדרכה אלא סך התועלות שהוא ירוויח ממנה.
זיהוי צרכי הדרכה, הכנת תוכנית מותאמת הכוללת פילוח ארגוני שיפור מיומנויות ניהוליות/מקצועיות, פיתוח "ארגז הכלים", שינוי עמדות ותפיסות העצמה אישית וארגונית לצד פיתוח מיומנויות מנהיגות היא הדרך שלנו לתת לך את מירב התועלת.


צוותי שיפור
עבודת צוותי שפור אינה תהליך טבעי של עבודת הארגון, זהו תהליך משימתי ייזום, המחייב השקעה של אנרגיה מכוונת והתמודדות עם קשיים מבניים ואישיים.
יכולת העבודה בצוותי שיפור באה לידי ביטוי באבחון נכון של היכולות, היתרונות  והמגבלות של המשימות, הפרטים והקבוצה, ובהפעלה נכונה של הצוות, אשר יוביל לקידומו, יביאו לתוצאות ישימות ויקדמו את מטרותי


עורכי מבדקים פנימיים
מטרת הקורס להקנות למנהלים עובדים וותיקים וחדשים , מבקרי איכות טכנולוגיים ועוד..  יכולת מעשית לבצע מבדקי איכות פנימיים  למגוון מערכות תוך כדי התייחסות לייחודיות תחומי העיסוק השונים במישור התיאורטי והמעשי כאחד כחלק מדרישות הגופים המסמיכים.
מבדק פנימי הוא תהליך שיטתי של בחינת מערכת הניהול על ידי סוקרים בעלי הכשרה מתאימה מתוך הארגון. על מנת שהמבדק לא יהפוך לחקירה שיש בה להצביע על אשמים ולהפוך את הנסקר לנאשם, תהליך המבדק דורש מיומנויות בסיס ומעבר לכך מיומנויות תקשורת, הבחנה, למידה והקשבה אישיות מהסוקרים הפנימיים.


ריענון שנתי לעורכי מבדקים
מטרת הריענון :  עריכת מבדק פנימי כמו שפה זרה היא מיומנות. וכמו בשפה זרה העקרון של  use it or lose it עובד – תרגלתם הצלחתם, לא תרגלתם שכחתם. אם ביצעתם מספר מבדקים פנימיים בשנה שימרתם את המיומנות, ואם לא יש סבירות גבוהה שהמיומנות הזאת תאבד. קהל יעד: עורכי מבדקים פנימיים שהוכשרו בעבר, ממוני בטיחות, נאמני בטיחות , מי שלא עבר ריענון בשנה האחרונה, מנהלי יצור, נאמני איכות, מובילי איכות בטיחות ואיכות סביבה במפעלים והארגונים. 
  

אישורי מפע"ר לימי כשירות

פרסומי הדרכה




.


 

<<
>>